Táto stratégia nakopne výsledky online marketingu pri exporte 🔥
(spoznaj tiež chybu, ktorá zhoršuje ziskovosť) ⬇
Zameranie na výsledky a nie na proces.
- potrebujeme navýšiť tržby o 50%
- potrebujeme zlepšiť ROI na 200%
- potrebujeme otvoriť 5 krajín
Toto sú samozrejme dobré ciele. Potrebuješ ich.
Ale nemôžeš byť efektívny bez stratégie.
Cieľ → Stratégie → Exekúcia
Bez fungujúcej stratégie budeš:
- neustále testovať nové "hacks"
- robiť úpravy s malou prioritou
- a to celé dookola
Dostaneš sa do bodu, kedy už z toho budeš zmätený a nebudeš vidieť, čo je vlastne zle. Sú zlé reklamné texty? Sú tam nesprávne typy kampaní?
Po viac ako 5 ročnej dennej práci na medzinárodných projektoch,som zistil, že správna stratégia je základom úspechu. Obsahuje priority s najväčším impactom. Dáva možnosť merania a kontroly.
Tu sú moje odporúčania pre exportných marketérov:
1. Vyber si správne krajiny
2. Vyber si správne produkty do kampaní
3. Automatizuj PPC reklamu
4. Týždenne prioritizuj budgety pre krajiny
Celý tento proces nájdeš detailne popísaný v kurzoch Performance Akadémie.
Ešte viac detailov k exportu posielam v mojom newslettri.